Ar galiu apie problemą pranešti anonimiškai?
Taip. Jei norite apie problemą pranešti anonimiškai, įkeldami ją nurodykite tik savo elektroninį paštą ir, jeigu norite, telefono numerį, kad prireikus daugiau informacijos galėtume su jumis susisiekti. Šie jūsų duomenys nebus niekur skelbiami.
Ar galiu įkeldamas problemą prisegti su ja susijusius dokumentus: vaizdo įrašą arba tekstinius failus?
Mūsų sistema leidžia pranešant apie problemą prisegti ją iliustruojančias nuotraukas, tačiau jeigu norite pridėti ir vaizdo įrašą arba dokumentus, atsiųskite juos el. paštu info@prastipopieriai.lt
Kaip sužinosiu, ar mano įkelta problema bus nagrinėjama?
Problemų žemėlapyje sekite, kokia spalva pažymėta jūsų paskelbta problema: geltonas žymeklis rodo, kad problema priimta, mėlynas – ieškome sprendimų, žalias – problemos nagrinėjimas yra užbaigtas. Taip pat stebėkite ir atnaujinimus prie paskelbtos problemos aprašymo: juose informuosime, kokių priemonių ėmėmės ir kokius atsakymus gavome.
Man nepavyksta įkelti problemos, ką daryti?
Parašykite mums el. paštu info@prastipopieriai.lt
Ar galiu pažymėti ir kitose vietovėse pastebėtas problemas?
Atsiprašome, bet turime galimybę padėti spręsti problemas, kylančias Kauno miesto, Jurbarko raj., Plungės raj. ir Neringos saviavldybių teritorijų ribose.
Ar galiu žymėti asmenines problemas dėl valdžios institucijų veiklos?
Skatiname ir laukiame informacijos apie įvairias problemas, taip pat ir susijusias su institucijų veikla. Jei nežinote, kaip jas pažymėti pranešimo formoje, parašykite mums el. paštu info@prastipopieriai.lt